Obchodné podmienky

1. Všeobecné ustanovenie:

Tieto obchodné podmienky platia pre nákup v internetovom obchode www.acko.sk. Podmienky bližšie vymedzujú a upřesňujú práva a povinnosti prodávajúceho a kupujúceho.

Predaj pre SR zaisťuje spoločnosť ÁČKO a.s :

Názov: Áčko a.s.
Sídlo: Textilná 19, Ružomberok 034 01
IČO: 315 77 148
DIČ: SK 2020430489
Telefón: + 421 903 531 427
Email: obchod@acko.sk
Bankové spojenie: Všeobecná Úverová Banka a.s.
Číslo účtu: 1254696655/0200
Číslo účtu v tvare IBAN: SK56 0200 0000 0012 5469 6655
BIC: SUBASKBX
Technická podpora: Irisoft s.r.o

Orgán dozoru:
Slovenská obchodná inšpekcia (SOI)

Inšpektorát SOI pre Žilinský kraj

Predmestská 71, P.O. Box B-89; 011 79 Žilina 1
odbor technickej kontroly výrobkov a ochrany spotrebiteľa
tel. č.: 041/ 7632 130
fax č.: 041/ 7632 139
e-mail: za@soi.sk

 

2. Objednanie tovaru:

Vyberte si tovar, vložte do košíka, vypíšte kontaktné údaje a odošlite objednávku ( tlačidlom Dokončiť objednávku ). Dostanete potvrdzovací e-mail s rozpisom objednaného tovaru, termínom odoslania a spôsobom platby. Tovar Vám odošleme. Preberiete zásielku a skontrolujete či je všetko v poriadku. V prípade reklamácií nás kontaktujte.
V uvedenom postupe môžu nastať komplikácie :

a) Nenašli ste žiadaný výrobok, alebo sa jednoducho "nedá" objednať? Napíšte nám na adresu predajna@acko.sk správu s výrobkami ktoré chcete objednať a kontaktnými informáciami. Rovnako môžete zatelefonovať na servisné telefónne číslo 0903 531 427

b) Nedostanete potvrdzovací e-mail s rozpisom objednaného tovaru? Niekedy sa stáva, že vo Vašej e-mailovej schránke je správa od nás uvedená ako SPAM (nevyžiadaná pošta). Ak ste nedostali potvrdzovací e-mail, neváhajte nás kontaktovať.

c) Nedostali ste zásielku? Ak Vám ani po štyroch dňoch po obdržaní informácie o zaslaní tovaru nedôjde zásielka, informujte sa prosím na svojej pošte. Väčšinou je zásielka uložená na pošte a čaká na prevzatie, pričom ste do schránky nedostali informáciu o uložení zásielky. V prípade akýchkoľvek problémov nás neváhajte kontaktovať. +421 903 531 427

 

3. Odstúpenie od zmluvy:

Tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 pracovných dní od prevzatia zásielky. V prípade splnenia podmienok pre vrátenie tovaru (viď nižšie) bude kupujúcemu vrátená celá suma, ktorú za tovar zaplatil bez poštovného a balného.

Po dohode môže byť vrátenie sumy uskutočnené formou výmeny za iný tovar v zodpovedajúcej hodnote, ktorý bude zaslaný buď s ďalšou objednávkou zákazníka alebo samostatne. Ak sa tovar zasiela samostatne (v prípade výmeny tovaru) sa účtuje poštovné a balné.

V prípade, ak spotrebiteľ už prevzal objednaný tovar, je povinný ho vrátiť v originálnom nepoškodenom balení. V prípade, ak spotrebiteľ vráti objednaný tovar poškodený, čiastočne spotrebovaný resp. v stave, ktorý neodpovedá stavu, v ktorom bol predávajúcim odoslaný, berie na vedomie, že predávajúci je oprávnený si takto vzniknutú škodu, ktorú je predávajúci povinný preukázať, uhradiť zo sumy, ktorá bola uhradená spotrebiteľom za objednaný tovar.

Spotrebiteľ je zároveň povinný v odstúpení od zmluvy uviesť kontaktné údaje a číslo účtu, na ktorý má byť uhradená suma za objednaný tovar poukázaná zo strany predávajúceho. Formulár pre odstúpenie od kúpnej zmluvy nájdete tu. Predávajúci je povinný bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy vrátiť spotrebiteľovi všetky platby, ktoré od neho prijal na základe zmluvy alebo v súvislosti s ňou. Predávajúci nie je povinný vrátiť spotrebiteľovi platby podľa odseku 1 pred tým, ako mu je tovar doručený alebo kým spotrebiteľ nepreukáže zaslanie tovaru späť predávajúcemu, ibaže predávajúci navrhne, že si tovar vyzdvihne osobne alebo prostredníctvom ním poverenej osoby.

 

4. Storno objednávky zo strany kupúcich:

Kupujúcí môže zrušiť svoju objednávku do 24 hodin pred jej záväzním potvrdením. Objednávka musí být zrušena telefonicky na čísle (+421) 903 531 427 alebo na email predajna@acko.sk. Vždy uveďte číslo Vaší objednávky.

 

5. Dodacie podmienky:

Tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 pracovných dní od prevzatia zásielky. V prípade splnenia podmienok pre vrátenie tovaru (viď nižšie) bude kupujúcemu vrátená celá suma, ktorú za tovar zaplatil bez poštovného a balného.
Po dohode môže byť vrátenie sumy uskutočnené formou výmeny za iný tovar v zodpovedajúcej hodnote, ktorý bude zaslaný buď s ďalšou objednávkou zákazníka alebo samostatne. Ak sa tovar zasiela samostatne (v prípade výmeny tovaru) sa účtuje poštovné a balné.

Výška poplatkov za doručenie objednáného tovaru:

- Pri objednávke do 27,90 € je poštovné 5,60 €

( Pri doručení prostredníctvom kuriérov GLS a PLATBE NA DOBIERKU )

- Pri objednávke do 27,90 € je poštovné 5,60 €

( Pri doručení prostredníctvom kuriérov DHL a PLATBE KARTOU KURIÉROVI )

- Pri objednávke do 27,90 € je poštovné 4,00 €

( Pri doručení prostredníctvom kuriérov GLS a PLATBE PREVODOM NA ÚČET )

- Pri objednávke nad 27,90 € je poštovné 0,- €

- Pri osobnom odbere poštovné neúčtujeme.

( Osobný odber na adrese: Textilná 19, 034 01 Ružomberok. )

Hmotnosť balíka je omedzená do 30 kg.

SÚČASŤOU DODANIA NIE JE INŠTALÁCIA A VÝNOS TOVARU !

Zákazník je povinný dodaný tovar skontrolovať a o prípadných nedostatkoch bezodkladne informovať predávajúceho. Oznámenie o nedostatkoch posielajte e-mailom na našu emailovú adresu: predajna@acko.sk, alebo telefonujte na čísle: +421 903 531 427. O postupe vybavenia reklamácie Vás budeme informovať najneskôr do troch pracovných dní od obdržania Vášho oznámenia.

Ak je zásielka viditeľne poškodená, tak ju neprevezmite a okamžite nás kontaktujte:
+421 903 531 427.

 

6. Možnosti platby:

Všetky ceny na www.acko.sk sú vrátane 20% dane z pridanej hodnoty (DPH). V cene tovaru nie je započítané poštovné a balné. Prevádzkovateľ obchodu je platcom DPH.

Máte niekoľko možností platby za Vami objednaný tovar:

a) BANKOVÝM PREVODOM - platba vopred

b) NA DOBIERKU – tento spôsob zvolíte vtedy, keď chcete tovar zaplatiť až pri samotnom prevzatí

c) PLATBA KARTOU KURIÉROVI - tento spôsob zvolíte vtedy, keď chcete tovar zaplatiť kartou až pri samotnom prevzatí

 

7. Termíny a dodacie termíny:

Akonáhle obdržíme Vašu objednávku, zašleme Vám potvrzenie o jej prijatí. Zistíme, či Vami objednaný tovar máme na sklade. V prípade, že tovar máme na sklade dopravíme Vám ho do 7 pracovných dní. V prípade, že tovar na sklade není, pracovníčka zo zíkazníckého servisu Vás o o tejto skutočnosti bude informovať do 24 hodín. V prípade, že tovar bol zadaný do výroby, je dodacia doba do 14 pracovnných dní. V obidvoch prípadoch Vás budeme včas informovať o presnom čase dodania vášho tovaru.

 

8. Atypické rozmery výrobkov:

Atypické výrobky sa dajú objednať elektronicky len za týchto podmienok:

a) objednávku odošlete na email: predajna@acko.sk
b) vypočitame Vám cenovú ponuku
b) platba za tovar: PLATBA PREDOM na bankový účet, podľa nami uvedených platobných údajov
c) dodacia lehota pre dodanie atypického výrobku môže byť: 2 - 4 týždne

 

9. Reklamačný poriadok:

Zákazník je povinný dodaný tovar skontrolovať a o prípadných nedostatkoch bezodkladne informovať predávajúceho. Oznámenie o nedostatkoch posielajte e-mailom na našu emailovú adresu: predajna@acko.sk, alebo telefonujte na čísle: +421 903 531 427. O postupe vybavenia reklamácie Vás budeme informovať najneskôr do troch pracovných dní od obdržania Vášho oznámenia.

Podmienky pre vrátenie tovaru:

Tovar musí byť nepoužitý a v pôvodnom obale.

Obal výrobku môže byť mechanicky poškodený, ktoré vzniklo iba pri otvorení !

Formulár pre reklamáciu tovaru nájdete tu.

Tovar zasielajte na adresu:

ÁČKO a.s.

Textilná 19, Ružomberok

034 01 Slovensko

 

Tieto internetové stránky používajú súbory cookies. Bližšie informácie o použitých súboroch cookies a ako je možné zabrániť ich používaniu nájdete na stránke s informáciami o ochrane osobných údajov.