Obchodné podmienky

1. Všeobecné ustanovenie:

Tieto obchodné podmienky platia pre nákup v internetovom obchode www.acko.sk. Podmienky bližšie vymedzujú a upřesňujú práva a povinnosti prodávajúceho a kupujúceho.

Predaj pre SR zaisťuje spoločnosť ÁČKO a.s :

Název: Áčko a.s.
Sídlo: Textilná 19, Ružomberok 034 01
IČO: 315 77 148
DIČ: SK 2020430489
Telefón: + 421 903 531 427
Email: predajna@acko.sk
Bankové spojenie: Všeobecná Úverová Banka a.s.
Číslo účtu: 1254696655/0200
Číslo účtu v tvare IBAN: SK56 0200 0000 0012 5469 6655
BIC: SUBASKBX
Technická podpora: Irisoft s.r.o

Orgán dozoru:
Slovenská obchodná inšpekcia (SOI)

Inšpektorát SOI pre Žilinský kraj

Predmestská 71, P.O. Box B-89; 011 79 Žilina 1
odbor technickej kontroly výrobkov a ochrany spotrebiteľa
tel. č.: 041/ 7632 130
fax č.: 041/ 7632 139
e-mail: za@soi.sk

 

2. Objednanie tovaru:

Vyberte si tovar, vložte do košíka, vypíšte kontaktné údaje a odošlite objednávku ( tlačidlom Dokončiť objednávku ). Dostanete potvrdzovací e-mail s rozpisom objednaného tovaru, termínom odoslania a spôsobom platby. Tovar Vám odošleme. Preberiete zásielku a skontrolujete či je všetko v poriadku. V prípade reklamácií nás kontaktujte.
V uvedenom postupe môžu nastať komplikácie :

a) Nenašli ste žiadaný výrobok, alebo sa jednoducho "nedá" objednať? Napíšte nám na adresu predajna@acko.sk správu s výrobkami ktoré chcete objednať a kontaktnými informáciami. Rovnako môžete zatelefonovať na servisné telefónne číslo 0903 531 427

b) Nedostanete potvrdzovací e-mail s rozpisom objednaného tovaru? Niekedy sa stáva, že vo Vašej e-mailovej schránke je správa od nás uvedená ako SPAM (nevyžiadaná pošta). Ak ste nedostali potvrdzovací e-mail, neváhajte nás kontaktovať.

c) Nedostali ste zásielku? Ak Vám ani po štyroch dňoch po obdržaní informácie o zaslaní tovaru nedôjde zásielka, informujte sa prosím na svojej pošte. Väčšinou je zásielka uložená na pošte a čaká na prevzatie, pričom ste do schránky nedostali informáciu o uložení zásielky. V prípade akýchkoľvek problémov nás neváhajte kontaktovať. +421 903 531 427

 

3. Odstúpenie od zmluvy:

Tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 pracovných dní od prevzatia zásielky. V prípade splnenia podmienok pre vrátenie tovaru (viď nižšie) bude kupujúcemu vrátená celá suma, ktorú za tovar zaplatil bez poštovného a balného.

Po dohode môže byť vrátenie sumy uskutočnené formou výmeny za iný tovar v zodpovedajúcej hodnote, ktorý bude zaslaný buď s ďalšou objednávkou zákazníka alebo samostatne. Ak sa tovar zasiela samostatne (v prípade výmeny tovaru) sa účtuje poštovné a balné.

 

4. Storno objednávky zo strany kupúcich:

Kupujúcí môže zrušiť svoju objednávku do 24 hodin pred jej záväzním potvrdením. Objednávka musí být zrušena telefonicky na čísle (+421) 903 531 427 alebo na email predajna@acko.sk. Vždy uveďte číslo Vaší objednávky.

 

5. Dodacie podmienky:

Tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 pracovných dní od prevzatia zásielky. V prípade splnenia podmienok pre vrátenie tovaru (viď nižšie) bude kupujúcemu vrátená celá suma, ktorú za tovar zaplatil bez poštovného a balného.
Po dohode môže byť vrátenie sumy uskutočnené formou výmeny za iný tovar v zodpovedajúcej hodnote, ktorý bude zaslaný buď s ďalšou objednávkou zákazníka alebo samostatne. Ak sa tovar zasiela samostatne (v prípade výmeny tovaru) sa účtuje poštovné a balné.

Výška poplatkov za doručenie objednáného tovaru:

- Pri objednávke do 27,90 € je poštovné 5,60 €

( Pri doručení prostredníctvom kuriérov GLS a PLATBE NA DOBIERKU )

- Pri objednávke do 27,90 € je poštovné 5,60 €

( Pri doručení prostredníctvom kuriérov DHL a PLATBE KARTOU KURIÉROVI )

- Pri objednávke do 27,90 € je poštovné 4,00 €

( Pri doručení prostredníctvom kuriérov GLS a PLATBE PREVODOM NA ÚČET )

- Pri objednávke nad 27,90 € je poštovné 0,- €

- Pri osobnom odbere poštovné neúčtujeme.

( Osobný odber na adrese: Textilná 19, 034 01 Ružomberok. )

Hmotnosť balíka je omedzená do 30 kg.

SÚČASŤOU DODANIA NIE JE INŠATALÁCIA A VÝNOS TOVARU !

Zákazník je povinný dodaný tovar skontrolovať a o prípadných nedostatkoch bezodkladne informovať predávajúceho. Oznámenie o nedostatkoch posielajte e-mailom na našu emailovú adresu: predajna@acko.sk, alebo telefonujte na čísle: +421 903 531 427. O postupe vybavenia reklamácie Vás budeme informovať najneskôr do troch pracovných dní od obdržania Vášho oznámenia.

Ak je zásielka viditeľne poškodená, tak ju neprevezmite a okamžite nás kontaktujte:
+421 903 531 427.

 

6. Možnosti platby:

Všetky ceny na www.acko.sk sú vrátane 20% dane z pridanej hodnoty (DPH). V cene tovaru nie je započítané poštovné a balné. Prevádzkovateľ obchodu nie je platcom DPH.

Máte niekoľko možností platby za Vami objednaný tovar:

a) BANKOVÝM PREVODOM - platba vopred

b) NA DOBIERKU – tento spôsob zvolíte vtedy, keď chcete tovar zaplatiť až pri samotnom prevzatí

c) PLATBA KARTOU KURIÉROVI - tento spôsob zvolíte vtedy, keď chcete tovar zaplatiť kartou až pri samotnom prevzatí

 

7. Termíny a dodacie termíny:

Akonáhle obdržíme Vašu objednávku, zašleme Vám potvrzenie o jej prijatí. Zistíme, či Vami objednaný tovar máme na sklade. V prípade, že tovar máme na sklade dopravíme Vám ho do 7 pracovných dní. V prípade, že tovar na sklade není, pracovníčka zo zíkazníckého servisu Vás o o tejto skutočnosti bude informovať do 24 hodín. V prípade, že tovar bol zadaný do výroby, je dodacia doba do 14 pracovnných dní. V obidvoch prípadoch Vás budeme včas informovať o presnom čase dodania vášho tovaru.

 

8. Atypické rozmery výrobkov:

Atypické výrobky sa dajú objednať elektronicky len za týchto podmienok:

a) objednávku odošlete na email: predajna@acko.sk
b) vypočitame Vám cenovú ponuku
b) platba za tovar: PLATBA PREDOM na bankový účet, podľa nami uvedených platobných údajov
c) dodacia lehota pre dodanie atypického výrobku môže byť: 2 - 4 týždne

 

9. Reklamačný poriadok:

Zákazník je povinný dodaný tovar skontrolovať a o prípadných nedostatkoch bezodkladne informovať predávajúceho. Oznámenie o nedostatkoch posielajte e-mailom na našu emailovú adresu: predajna@acko.sk, alebo telefonujte na čísle: +421 903 531 427. O postupe vybavenia reklamácie Vás budeme informovať najneskôr do troch pracovných dní od obdržania Vášho oznámenia.

Podmienky pre vrátenie tovaru:

Tovar musí byť nepoužitý a v pôvodnom obale.

Obal výrobku môže byť mechanicky poškodený, ktoré vzniklo iba pri otvorení !

V prílohe každej objednávky sa nachádza dokument " ODSTÚPENIE OD KÚPNEJ ZMLUVY UZAVRETEJ NA DIAĽKU ", ktorý je potrebné vyplniť a zaslať spoločne s vráteným tovarom!

Tovar zasielajte na adresu:

ÁČKO a.s.

Textilná 19, Ružomberok

034 01 Slovensko